”DLR Kredit A/S er en kreditforening der yder lån til landbrugs- og erhvervsejendomme. I DLR påtager vi os et socialt ansvar over for vores samarbejdspartnere og over for det samfund, der omgiver os. Derfor er det vigtigt for os, at vi har en serviceleverandør som opfylder de krav som stilles i Servicenormen. Ved at FRIIS Rengøring & Vinduespolering ApS overholder Servicenormen er vi sikre på, at kvaliteten og arbejdsmiljøet er i orden hele vejen rundt, ikke mindst i forhold til ordnede forhold for medarbejderne.”
Bente Bøllund Sørensen, Indkøber, DLR Kredit A/S Kunde hos FRIIS Rengøring & Vinduespolering ApS
SBA medlemmer
Hvis du vil være sikker på god moral og orden i sagerne, anbefaler vi at vælge en leverandør, der opfylder Servicenormen.

Præciser venligst din søgning.
Servicenormen garanterer:
-
Ordnede personaleforhold
Virksomheden har en overenskomst, samt en skriftlig personalepolitik, der som minimum indeholder retningslinjer for uniformering, legitimation, fravær, mangfoldighed og efteruddannelse.
-
Økonomisk sikkerhed
Virksomheden har styr på arbejdsskadeforsikringer og de økonomiske attester fra Erhvervsstyrelsen.
-
Kvaliteten er i orden
Virksomheden leverer som aftalt. Der sker en løbende måling, vurdering og opfølgning på de leverede ydelser, og i det daglige arbejde følges nogle skriftlige retningslinjer for at sikre kvalitetsniveauet.
-
Respekt for miljøet
Virksomheden har en skriftlig miljøpolitik og bruger så vidt muligt miljømærkede produkter. Desuden følges reglerne for bortskaffelse af kemirester og -emballage.
-
Et godt arbejdsmiljø
Virksomheden kan dokumentere et godt arbejdsmiljø ved bl.a. at have et arbejdsmiljøledelsessystem, gennemføre APV og deltage i arbejdsmiljøuddannelser.
-
Alle er rustet til opgaven
Virksomheden kan dokumentere, at der er en skriftlig plan for både oplæring og efteruddannelse af medarbejderne.
-
Styr på underleverandørerne
Virksomheden har en skriftlig politik for brug af underleverandører og kan dokumentere, at der altid indgås skriftlige kontrakter.
-
… og det kontrolleres af DS
Dansk Standard foretager jævnligt stikprøvebesøg, hvor virksomhederne skal fremvise diverse former for dokumentation i henhold til Servicenormen. Herefter udarbejdes en kontrolrapport, der sendes til sekretariatet i Servicebranchens Arbejdsgiverforening (SBA). Hvis det viser sig, at ikke alle krav bliver efterlevet, kan konsekvensen være bødestraf, påbud om forbedringer og i værste fald eksklusion.